søndag 2. oktober 2011

Frøken Kan - ikke.

Oi, oi, oi..!! I dag tenkte jeg å oppgradere bloggen min en tanke! Det endte med frustrasjon!! " Mona gjør ting hun ikke kan!"

Jeg er veldig glad i roser, derfor Bloggerosa! Det har ingenting med fargen rosa å gjøre, den ble jeg ferdig med for ca 30 år siden, selv om jeg er veldig glad i min rosa mobil! Min tanke med utseende på bloggen min, var at i bakgrunnen skulle det ligge en rose mens teksten skulle stå over! Vel, med mine datakunnskaper ble ikke det så enkelt. Men i dag prøvde jeg ihvertfall, og selv om jeg ikke er helt fornøyd med utseende ennå, får jeg bare la det stå til ei stund, så får jeg se om jeg får opparbeidet nok tålmodighet for endringer i morgen.

Nå er det søndag kveld, og høstferie! Tanken på at ingen klokke ringer kl 7 i morgen tidlig er nok til at all frustrasjon renner bort. Mannen er kommet hjem og tar noen dager fri han også, og da er jo gleden komplett! Apropos min mann, makan skal man lete lenge etter! Jeg har, som nevnt i forrige blogg at kneet mitt skranter og halter og funker ikke helt som jeg vil, så på fredag ettermiddag tok min mann og fylte vann og grønnsåpe i bøtta og begynte å vaske! Og ikke bare vasket han, han startet oppe ved taket og jobbet seg nedover, over alle flater han møtte på veien og tok rom etter rom. Nå er det bare stua igjen, og det er nesten så jeg får lyst til å hente adventstjerna og nissene mine og pynte til jul. Han er gulle god denne ektemannen min, og ja, jeg vet å sette pris på ham hver eneste dag!

Kveldsmaten er unnagjort med alle til bords, nå sitter vi på stua og nyter grønnsåpelukta, ferien, kjærligheten og roen. Livsnyter'n nyter kvelden, åpner slusene for å slippe all frustrasjon ut og tar seg et glass brus:) Gjerne en liten tilbakemelding på hvordan dere synes bloggen ble, og eventuelt endringer jeg kan gjøre, da jeg ikke er veldig dreven på dette!!


Tuddelu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar