lørdag 15. oktober 2011

Frøken Sosial.

I det siste har jeg vært litt asosial, og det er ikke likt meg. Jeg er av type hypersosial, elsker å ha folk rundt meg, men i den siste tiden har jeg vært en del alene. Men nå er det slutt på å sitte hjemme alene og føle at dagene er kjedelige. Jeg vil ha folk rundt meg igjen. Etter at vi flyttet fra den kjære naboen min, kjeder jeg meg. Hun bor ikke lenger unna enn at 7 minutter i bil så er jeg hos henne, men dagene går og tankene er der hele tiden at jeg skal besøke henne, men utsetter det dag etter dag! Så, mens jeg satt på do i dag, tenkte jeg at nå MÅ huset fylles opp av venner igjen, og jeg gjorde det!

Jeg hadde lyst til å be inn mange på middag, men det hadde blitt veldig dyrt, så slo det meg, hva med en spleisemiddag?? Og det ble det :)

Jeg lager taco, min kjære gamlenabo kommer med hjemmelagd lasagne, en annen kommer med kyllingsalat og det kommer noen med noe annet jeg ikke vet...:) Og jeg gleder meg, dette blir herlig!

Hvorfor ikke bare gjøre det slik oftere? Det koster ikke mer enn hva du har tenkt å servere din egen familie, og hvorfor sitte på hvert sitt kjøkken når man kan sitte sammen? Det kommer ca 10 - 12 stk, stort og smått, og vi skal kose oss med god mat, godteri og brus. Det å være sammen med de vennene som betyr noe for meg er godt, det er avslappende og gøy, de gir meg energi og glede.
JEG ER HELDIG:)

Jeg ønsker dere alle sammen ei riktig hyggelig helg, enten om du er alene, sammen med familie eller venner!


Tuddelu...

1 kommentar: