søndag 18. september 2011

Frøken Bedagelig.

Jeg simpelthen elsker søndager. De er så rolige og stille. Man slipper å mase på at ungene skal stå opp i rett for å rekke skolen, ingen matpakker, ingen som krangler for å komme inn på badet, ingen som sitter og halvsover ved bordet med tekoppen. Alt er bare bedagelig:) Og i dag sov frøken Bedagelig til etter kl 9 også, og bare det gjorde til at denne søndagen ble perfekt.

Min yngste sønn har begynt med mat og helse på skolen, og kom hjem med en kokebok her forleden dag. Og kakemonsen så et bilde av ei bløtkake i boka, og ja....Min kjære mann står nå på kjøkkenet og lager bløtkaken med pynt som illustrerer det norske flagget. Krem, jordbær og blåbær! Mmmmmm.....

Snart kommer min datter hjem, etter å ha tilbragt helga i Sandefjord med de andre konfirmantene, så med litt åndelig føde innabors, vil forhåpentlig hormonene ha avtatt bitte litte grann. Kl 16 blir det håndballkamp, og da får se om kaken blir spist i glede eller trøstespist, kake blir det uansett.

Jeg sitter på stua med colaen min, fifth gear på tv'n og stemningen er god. I skrivende stund kom min datter hjem også, sliten, men fornøyd! Så nå blir det referat fra helga, kaka var kjempegod og fruen i huset er meget fornøyd med tingenes tilstand:)




Tuddelu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar