onsdag 10. oktober 2012

Frøken Prosjektleder.

Heisann :)

Jeg har flere prosjekter på gang her hjemme, og de fleste innlemmer ungdommene i huset. Ikke en enkel oppgave, men jeg prøver ihvertfall. Utrolig hvor sta en tenåring kan være, men denne kua, som har vært kalv, gyver løs på oppgavene med 100% innsatsvilje.

Mitt siste prosjekt var "litjgangen", heretter kalt gangen. Her er ett bilde av en helt vanlig dag i gangen min.



Ikke greit å komme inn her med ørt'n poser fra rema og skal balansere deg selv og posene over 20 par sko i en bitte liten gang. Og denne gangen er så liten at ender vi opp med flere enn to stk. inn der må jeg ut for å tenke. så liten er den.

Så mitt prosjekt er å se golvet....Enkelt og greit....Få alle i hop til å bruke denne hylla.
Så jeg sa fra at heretter går alle sko, skolesekker og bager rett ned i kjelleren om de ikke slutter med å spre alt utover gangen. Ikke noen advarsler, rett i kjeller'n. De trodde meg selvfølgelig ikke!!
Første dag gikk de første parene ned i kjeller'n, hvorpå en slukøret tenåring måtte rusle ned for å hente skoene. Sekkene går samme veg, men husk for Guds skyld og ta ut eventuelle PC'er først, hvis ikke kan det fort bli et dyrt kast. 
Dette skjønte de rimelig kjapt, og skoene kom i hylla!!! Helt utrolig, det funka....De har altså funnet ut at det er bedre å gå opp på rommet med sekken, enn å gå ned i kjeller'n for å hente den.
Så her er resultatet:




En skotom litjgang :)


Tuddelu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar