fredag 23. desember 2011

Frøken Sprekkferdig.

Dagen før dagen er her, og akkurat nå ligger det 1 gave under treet, til meg! Gjett om min familie vet hvordan de skal gjøre meg smågal!!

I ei hel uke har min kjære og min yngste sønn jobbet iherdig nede i kjeller'n. De har hamret, fila, lima, beisa, saga og svetta, alt for å lage en presang til meg! Og jeg er så innmari, fryktelig uutholdelig nysgjerrig.....Jeg har klart å styra meg, jeg har ikke stått opp etter de andre har lagt seg og smugtitta, jeg har holdt meg langt unna kjeller'n, selv om det har holdt hardt! Men  i går ble de ferdige med gaven, og den er stooooor! Den er hard!!!!! Og det stikker ut noe på sidene..! Og jeg har ikke peiling, no clue what so ever, på hva dette kan være!
De andre gavene som er til meg, ja de har jeg sjekket ut. Jeg har rista, klemt og lukta, og har sånn nogenlunde peiling på hva det meste er, men denne....GRÅ HÅR...!

Når ungene våkner, etter hvert, så henter vi resten av gavene og legger dem under treet, og da er det ungene og jeg som ligger der, flytter, klemmer, hvisker og tisker...Jeg er 5 år i hele dag og i morgen jeg :)

I kveld blir smågodtskålene fylt opp med svensk smågodt, sjokolade og potetgull, det blir lutefisk til oss voksne, pizza fra Ebbestad til ungene, Grevinnen og Hovmester'n...Alt er glede og varme hjerter :)

Så med dette vil jeg ønske alle mine venner en RIKTIG GOD JUL! Kos dere med venner og familie, nyt tiden dere har sammen, pust ut og senk skuldrene. Og en liten, men veldig ting til, la julen stå i ungenes tegn. La de få oppleve glede og hjertevarme...La de få oppleve julen uten bekymringer for alkohol, krangling og usikkerhet...Den beste gaven de kan få, er kjærlighet, det kan de tenke tilbake på og minnes med glede :)


Men så var det denne gaven igjen da.....!!!


Tuddelu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar